Enkla digitala lösningar för att registrera, hantera och följa upp dina ärenden.

Hantera och följa upp

Att enkelt, snabbt och på egen hand kunna genomföra sina ärenden online ses som en självklarhet idag. Oavsett om det handlar om att göra beställningar, genomföra betalningar eller registrera uppdrag. Även hög tillgänglighet och säkerhet är väsentligt och naturligt. Det ställer höga krav på bra digitala lösningar. Därför har Lindorff satsat mycket på att utveckla de bästa lösningarna för dig och ditt företag.

Med våra digitala verktyg får ni en komplett plattform för att registrera, hantera och följa upp era ärenden. Oavsett om du hanterar fakturor, vill se rapporter, följa lösningsgraden eller har kontakt med era kunder. Alla verktyg är transparenta för att ni ska ha kontroll över de ärenden som ni skickat till oss. 

Våra digitala lösningar 

Lindorff Access/Collection web
Med Lindorff Access kan du registrera och följa alla dina ärenden i realtid och på ett ögonblick få fram alla detaljer för ett specifikt ärende. 

Det här kan du göra:

  • Enkelt registrera nya ärenden – både för påminnelse, inkasso och efterbevakning.
  • Följa alla ärendena i realtid för att till exempel se status.
  • Se inbetalningar. 
  • Följa historik.
  • Ha säker kommunikation med Lindorff gällande era ärenden. 
  • Ladda ner samtliga rapporter och fakturor.
     

Client Reporting Dashboard
Client Reporting Dashboard är vårt nya och unika rapportverktyg. Här visas all statistik du behöver för att ha kontroll över era ärenden, i realtid och helt transparent på portföljnivå.
 
Det här kan du göra:

  • Få en överblick över samtliga ärenden.
  • Följa data för samtliga portföljer på års- och månadsbasis.
  • Välja att se data som just du är intresserad för delar av eller hela portföljer. 

 

Läs mer om våra företagstjänster.

För små- och medelstora företag.

Med Lindorffs digitala verktyg kan du enkelt registrera, hantera och följa upp dina ärenden

Med Lindorffs digitala verktyg kan du enkelt registrera, hantera och följa upp dina ärenden.