Enkla digitala lösningar för att registrera, hantera och följa upp dina ärenden.

Hantera och följa upp

Att enkelt, snabbt och på egen hand kunna genomföra sina ärenden online ses som en självklarhet idag. Oavsett om det handlar om att göra beställningar, genomföra betalningar eller registrera uppdrag. Även hög tillgänglighet och säkerhet är väsentligt och naturligt. Det ställer höga krav på bra digitala lösningar. Därför har Lindorff satsat mycket på att utveckla de bästa lösningarna för dig och ditt företag.

Med våra digitala verktyg får ni en komplett plattform för att registrera, hantera och följa upp era ärenden. Oavsett om du hanterar fakturor, vill se rapporter, följa lösningsgraden eller har kontakt med era kunder. Alla verktyg är transparenta för att ni ska ha kontroll över de ärenden som ni skickat till oss. Det ska också vara enkelt för dina kunder att betala. Därför arbetar ständigt för att utveckla smarta och lösningar för att förenkla betalningen. Det ska också vara enkelt för dina kunder att betala. Därför arbetar ständigt för att utveckla smarta och lösningar för att förenkla betalningen. 

 

Våra digitala lösningar

 

Lindorff Access/Collection web
Med Lindorff Access kan du registrera och följa alla dina ärenden i realtid och på ett ögonblick få fram alla detaljer för ett specifikt ärende. 

Det här kan du göra:

  • Enkelt registrera nya ärenden – både för påminnelse, inkasso och efterbevakning.
  • Följa alla ärendena i realtid för att till exempel se status.
  • Se inbetalningar. 
  • Följa historik.
  • Ha säker kommunikation med Lindorff gällande era ärenden. 
  • Ladda ner samtliga rapporter och fakturor.
     

Client Reporting Dashboard
Client Reporting Dashboard är vårt nya och unika rapportverktyg. Här visas all statistik du behöver för att ha kontroll över era ärenden, i realtid och helt transparent på portföljnivå.
 
Det här kan du göra:

  • Få en överblick över samtliga ärenden.
  • Följa data för samtliga portföljer på års- och månadsbasis.
  • Välja att se data som just du är intresserad för delar av eller hela portföljer. 

 

Swish
Det ska vara enkelt att betala sina skulder. Sedan 2015 har vi erbjudit betalning via Swish. Nu har vi även byggt in Swish Handel i våra stödsystem vilket ytterligare förenklar för dina kunder. Swish-betalningar innebär snabbare betalning till dig och ger oss möjligheten att direkt i telefon bekräfta för din kund att betalning inkommit. Vi kan direkt bekräfta att ärendet avslutats vilket är en trygghet för din kund.


Lindorff24
I vår kundportal Lindorff24 kan dina kunder snabbt kontrollera hur stort skuldsaldot är eller ansöka om en avbetalningsplan. Lindorff24 utvecklas löpande och är givetvis helt mobilanpassad och har det tydligaste och enklaste gränssnittet i branschen. Om din kund väljer att betala direkt via portalen uppdaterar vi status på ärendet inom några sekunder, och bekräftar till kunden att betalningen är på väg. Lindorff24 är tillgänglig både för privatpersoner och företag som har ett skuldsaldo.

 

Läs mer om våra företagstjänster.

För små- och medelstora företag.

Med Lindorffs digitala verktyg kan du enkelt registrera, hantera och följa upp dina ärenden

Med Lindorffs digitala verktyg kan du enkelt registrera, hantera och följa upp dina ärenden.